Rodzaje agencji reklamowych 2020 – jaką wybrać i na co uważać?

Reklama to coraz szersze pojęcie, a określenie “agencje reklamowe” nie oznacza już dzisiaj tego, co oznaczało kiedyś. Liczba agencji, ich rodzajów i kompetencji kryjących się pod różnymi nazwami potrafi przyprawić potencjalnego klienta o zawrót głowy. Wybierając agencję niedopasowaną do naszych potrzeb, możemy narazić się na stratę czasu i pieniędzy. Dlatego poniżej wyjaśniam zawiłości w branży…

TOP 10 niezależnych agencji reklamowych w Krakowie – 2020

Przedstawiamy Wam nasze subiektywne zestawienie 10 najlepszych agencji reklamowych w Krakowie. Zestawienie stworzyliśmy specjalnie dla firm, które poszukują zarówno pełnej obsługi reklamowej/marketingowej, jak i tych, które mają konkretne projekty do zlecenia i poszukują sprawdzonej i kompetentnej agencji. W zestawieniu znajdziecie agencje marketingowe, interaktywne, digitalowe, kreatywne, 360. Agencje o różnych kompetencjach i różnej wielkości. To, co…

TOP 10 niezależnych agencji reklamowych we Wrocławiu – 2020

Przedstawiamy Wam nasze subiektywne zestawienie 10 najlepszych agencji reklamowych we Wrocławiu. Zestawienie stworzyliśmy specjalnie dla firm, które poszukują zarówno pełnej obsługi reklamowej/marketingowej, jak i tych, które mają konkretne projekty do zlecenia i poszukują sprawdzonej i kompetentnej agencji. W zestawieniu znajdziecie agencje marketingowe, interaktywne, digitalowe, kreatywne, 360. Agencje o różnych kompetencjach i różnej wielkości. To, co…

TOP 10 niezależnych agencji reklamowych w Łodzi – 2020

Przedstawiamy Wam nasze subiektywne zestawienie 10 najlepszych agencji reklamowych w Łodzi. Zestawienie stworzyliśmy specjalnie dla firm, które poszukują zarówno pełnej obsługi reklamowej/marketingowej, jak i tych, które mają konkretne projekty do zlecenia i poszukują sprawdzonej i kompetentnej agencji. W zestawieniu znajdziecie agencje marketingowe, interaktywne, digitalowe, kreatywne, 360. Agencje o różnych kompetencjach i różnej wielkości. To, co…

Mateusz Lenicki

Ecommerce – jak wybrać platformę dla swojego pierwszego sklepu internetowego?

Dedykowane wdrożenie? Platforma SaaS? A może jeszcze inna droga? W zależności od wyboru platformy dla sklepu internetowego może być ona zarówno przepustką do wielkości, jak i ciężarem na wiele lat. W handlu internetowym wciąż można znaleźć ogromny potencjał dla dochodowego biznesu. Już 70% obywateli Unii Europejskiej, w wieku od 16 do 54 lat, kupiło w…

Content marketing – czym jest i dlaczego warto w niego inwestować?

Przez ostatnie lata content marketing zdążył zdobyć sporą popularność wśród marketerów nad Wisłą i to do tego stopnia, że stał się jednym z kluczowych elementów działań marketingowych większości firm. Czym jednak jest i jakie korzyści może przynieść Twojej organizacji? Istota content marketingu Na początek definicja. Content marketing – inaczej tzw. marketing treści, jest formą strategii…

Czym się różni PR od marketingu? W co zainwestować?

Wiele osób uważa, że PR to to samo co marketing, w końcu obie branże są ze sobą powiązane. Fakt, przenikają się i granice między nimi zacierają się coraz bardziej. Szczególnie w dobie digitalu i social mediów. Jednak jest kilka rzeczy, które je różni. Zajmuję się komunikacją od blisko 10 lat. Znaczną część tego czasu spędziłam…

Jak napisać skuteczny brief dla agencji? 9 niezbędnych elementów.

Brief reklamowy, kreatywny, marketingowy – jest ich wiele rodzajów, w gruncie rzeczy chodzi o przekazanie agencji najważniejszych informacji potrzebnych do przygotowania oferty, niezależnie od tego co masz do zlecenia. Im bardziej złożone zlecenie, tym obszerniejszy powinien być brief. Dzisiaj wszystko o briefie z punktu widzenia klienta i jego potrzeb. Co to jest brief? Brief to…

Jak spektakularnie zawalić kampanię B2B? Strategia w 6 krokach.

Duża część klientów zgłaszających się do mnie z zapytaniem o promocję, na początku podchodzi z rezerwą i nieufnością do kampanii B2B. Tłumaczą to zazwyczaj złymi doświadczeniami: „Nic z tego, co poprzednia agencja proponowała, nie zadziałało.”, „Marketing w B2B jest przereklamowany.”, „Dla naszego produktu to się nie uda.” Wiesz dlaczego tak mówią? Ja wiem. Dlatego przygotowałem…

Najlepsza agencja reklamowa? 10 sprawdzonych kryteriów wyboru.

Dzisiaj o tym, jak znaleźć najlepszą agencję reklamową, ile może trwać proces szukania, o co i jak pytać, na co zwracać uwagę. Wszystko po to, żeby jak najszybciej, najlepiej i w najlepszej relacji cena do jakości wykonać projekt marketingowy, niezależnie czy będzie to pełna obsługa reklamowa, czy np. tylko wykonanie strony www, grafiki, nakręcenie filmiku…